2014年2月28日 星期五

♥ 2013 韓 .首爾瘋狂之旅 . Day 3 (下) ♥

最近掛住用iPad睇漫畫同煲劇
電腦開既次數都少之有少 所以冇寫文XDDD (慚愧)
終於追完「來自星星的你」 雖然真係好好睇
但唔知點解代入唔到依套劇 我冇乜點喊到XDD
依家得返「急診男女」追~~~就要開始暫停追劇生涯啦
因為開始多功課同多考試 >_<

♥ 2013 韓 .首爾瘋狂之旅 . Day 3 (下) ♥
2013.9.1 - 2013.9.7
酒店 -> 早餐:本粥 -> Tricky Eye Museum -> Hello Kitty Cafe -> 弘大閒逛 ->  晚餐: 八色五花肉 -> 酒店

去完Tricky Eye Museum之後
我地就去左對面既Hello Kitty Cafe休息下同朝聖
雖然係以粉紅為主色 但我比較喜歡Day2見到既白色Hello Kitty Cafe :)





有好多精美既蛋糕 樣樣都好想試呢
最左下角果個吐司好想試下呢 係朱古力味架
不過果日竟然已經賣哂啦 可惜!!!


Cafe牆身有好多Hello Kitty
如果係Kitty控的朋友入到黎依度應該會勁開心XDD


紀念品都好精美
Kitty保溫杯好靚好吸引呢


我地選擇左樓上既座位 仍然比好多Kitty包圍住 ^-^



樓上有隻Kitty公仔
如果再大隻小小就好啦 就好似朗豪坊Kitty展覽既Size


樓上都有好多唔同類型既座位
而且小人d 比較舒服


好鍾意依張Kitty凳~~好靚呢


這隻Kitty掛住織野~~~背對鏡頭XDDD


連廁所都有好多Kitty蹤影~~
男廁是Daniel


女廁當然是Kitty啦 XDD


最後我地點左一個Kitty Waffle同一個Kitty頭蛋糕
依個Kitty頭蛋糕係果種味道既最後一個呢!! 好幸運呢


我覺得鍾意Kitty既朋友好幸福
有好多周邊商品 餐廳


食左小小甜點之後就出返去行下弘大附近啦
繼續食 XDDD
好好味既雞蛋糕 好想食呀~~~~流口水中


途經哈哈既烤肉店~~下次去韓國一定要去


仲食左好平既魚糕 都好好味 ^-^


韓國也有喬巴大人*3*


仲食左串燒呢~~
不過都係酒店附近果間最好食


因為韓國朋友今日會晏小小放工~
所以可以去埋3CE先再食晚餐
沿途經過依間Cafe 好似都幾出名的


到啦~~~因為我唔化妝
所以就坐左3CE出面D凳等朋友 haha


朋友o係3CE小斬獲之後就去食晚餐啦~~
係期待已久既八色烤肉呢 ^-^

八色五花肉店係位於新村站(240)
地址: 麻浦區老姑山洞107-111

Ÿ   營業時間: 11:00-24:00
Ÿ   新村站七號出口
過條大馬路再向右邊過細馬路
一直行行行行
見到好大個白色既牌之後落樓梯就係架啦


我地叫左兩個八色烤肉套餐 (30000W/per one)
一個套餐大概係二至三人份量
再叫左兩個白飯 ^-^ 除返開大概每人90蚊港紙
抵食又好味 kekeke



仲附送辣海鮮湯
記得果晚夜晚好凍 飲完依碗熱辣辣既湯真係全身暖笠笠


韓國烤肉店好多時都有人招呼 唔洗自己燒
佢地會定時過黎睇下d肉熟未
之後會幫你剪 最後會示意你可以食啦


燒緊既同時等我睇下有邊八種味道先 ^-^


分別有人參 紅酒 松葉 大蒜


花草 咖哩 大醬 辣椒醬


當中我最鍾意就係咖喱味 真係超好食~~
我覺得依餐都幾有特色 不可不試


回程時又見到2AM


仲見到光洙添~~隻手會唔會太奇怪呢XDD


經過便利店又試下韓國既唧唧雪糕


今日既小小戰利品
去弘大必要去Daiso 雖然好多地方都有 但依間比較大型
右下角既保濕面膜超好用 1000w一塊 勁後悔唔買多d返黎呢




10 則留言:

  1. 無喊到咁勁,我近呢幾集都睇到一把鼻涕一把眼淚呀,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就係o係20集~~律師同都敏俊xi道別時喊左 XDD

      刪除
  2. 好想食烤肉同牛奶雪條 T.T

    回覆刪除
    回覆
    1. 超想食唧唧雪糕 真係好掛住 T_T

      刪除
  3. HELLO KA PO:
    睇黎間HELLO KITTY 真系韓國必去呀 Haa

    回覆刪除
    回覆
    1. MEIWA~~~韓國真係好多必去既地方架~~~~

      刪除
  4. 我哥時都有去哥間8式烤肉呀~~真係幾過癮~~~
    同埋韓國d野真係永世都咁好食~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~~我好似就係睇左baby blog先去架^-^
      真係好掛住好想快d再去XDD

      刪除
    2. 真架~~~~~好衰架~~~
      我覺得都幾好味~~同埋真係堅抵!!!港澳都無咁平~~~

      刪除
    3. baby遊記好多值得參考既地方嘛>3< hehe
      又好味好抵 而且幾有特色^^

      刪除