2014年2月18日 星期二

♥ 2013 韓 .首爾瘋狂之旅 . Day 3 (上) ♥

明明話想新年前可以打好個遊記~但仍然繼續拖住左添 XDD
又消失左大半個月 hahaha
剛過去半個月 去左澳門玩啦 跟住就過左個開開心心既新年啦
到最近既星期日 去左科學館探恐龍添
仲有依半個月仍然極度沉迷韓國綜藝同韓劇
仲睇左好多集康熙來了添
趁功課仲未殺到黎 我真係好努力咁去玩架XDD

♥ 2013 韓 .首爾瘋狂之旅 . Day 3 (上) ♥

2013.9.1 - 2013.9.7
酒店 -> 早餐:本粥 -> Tricky Eye Museum -> Hello Kitty Cafe -> 弘大閒逛 ->  晚餐: 八色五花肉 -> 酒店

今日我地既行程都好豐富呢
我地間房打開窗廉見到既景觀係咁架~今日天氣好好呢




行去地鐵站條路已經行熟左 所以可以好好放鬆欣賞周圍既鋪頭
見到有間偽7-11 叫做TWO SEVEN 


去今日重點行程Tricky Eye Museum之前
我地首先去左食早餐先
睇遊記既時就知道韓國既粥同我地平時食既粥好唔同
所以特登去試下韓國粥
我地去左位於東大門的本粥分店 本粥本身都有好多分店架^^
有好多香港試唔到既粥 真係好特別呢


我地一行四人叫左三個粥一齊share 
依個係鮑魚粥 (10000w/HK70) 一早食鮑魚好豪氣呢~~
三個粥入面我最鍾意就係食依個

佢一set會有埋牛肉絲!?泡菜同埋湯


鮮蔬粥(6500W/HK47)


蟹肉粥(9000W/HK63)


食飽飽兌多少少錢之後就去今日重點行程之一的Tricky Eye Museum
其實係同我上次o係芭提雅既Art Paradise大同小異呢
Ÿ   地址: 麻浦區西橋洞357-1西橋大廈(西橋廣場) B2
Ÿ   營業時間: 10:00-22:00
記得去韓巢網下載coupon 可以平d架


其實都幾易搵 比d外觀大家睇下 等大家易搵d ^^



韓國同泰國兩個最大分別有
1. 韓國唔洗除鞋;泰國要除鞋
2.韓國有一個睇冰雕既展館;泰國冇
 (但我蠢左,唔知道入場劵包埋冰o個個展館)
3.韓國多小小靚位影相
4.但泰國面積大好多 3D畫作較驚奇同壯觀


好臭臭呀 XDD


粉紅色電單車好靚呀~~~好想要呢!!!


大家開始慢慢欣賞吧XDD 當中有D都幾搞笑架


依個我覺得都幾3D 張凳好神似XDD


脹左既麗莎 hahaha


依張構圖好搞笑 被恐龍捧著的kapo XDD


依張我都幾鍾意~~~ 


我成為了大明星啦 


女人是天生的購物狂XDD


好多錢好多錢!!開心到跳起


做下阿珠媽~好鍾意阿珠媽頭呢~~幾襯我呀haha


行左大概兩個半鐘左右我地就影完啦~~
有一個area有隻大熊貓公仔~~~同隻公仔玩左好耐影左好耐 haha


再影d懶有feel既相就去食野啦~~~好肚餓啦已經!!!


下一Part帶大家一齊變做hello kitty粉絲 XDD


6 則留言:

  1. 哈哈~~係喎~韓國泰國都有影喎~
    不過阿珠媽又真係幾得意~

    回覆刪除
    回覆
    1. 上海都有~~~好想去哂咁多個 HAHA

      刪除
    2. 下?!係呀??但..係....哥個會唔會已經俾人玩爛呀~~~

      刪除
    3. 哈哈應該會勁多人~~~

      刪除
  2. 回覆
    1. 香港如果有個咁既景點都唔錯XDD

      刪除