2014年1月21日 星期二

♥ 2013 韓 .首爾瘋狂之旅 . Day 2 (下) ♥

沉日同大學同學去左海洋公園玩呢~~ 玩得好盡興~~
而今日呢~ 已經開學啦 haha
依個星期就係返星期二三 下個星期就係返星期二上午
但係仍然好唔想返學~~ 凍冰冰完全唔想離開張床XDD

♥ 2013 韓 .首爾瘋狂之旅 . Day 2 (下) ♥

2013.9.1 - 2013.9.7
酒店 -> 早餐 -> 惠化: 梨花壁畫村 -> 午餐: 春川炒辣雞 -> 梨大血併 -> 晚餐 -> 酒店

壁畫村area有好多好靚既屋
其中我最鍾意就係依間呢 有好多盆栽
最鍾意係紅色郵筒





白色燈都好靚呀~ (我d髮尾超級啡XDD)


我覺得其實依個景點有點難搵~都幾易蕩失路
見到依個路牌走上斜路~
因為我都係蕩失路之下先搵到~所以都唔識教大家行 T_T


斜路旁有間好可愛的店 果兩隻貓咪好得意呀 ^-^


就係依條大斜路~~ 沿住行就開始見到更加多既壁畫


我既至愛長頸鹿呀


曬辣椒仔




風景好好呀 !! 好鍾意依個景呢~~


韓劇「屋塔房王世子」都有o係依條路上取景架~


天氣好~點影都好靚呀 >_< 真係好鍾意影相
太多相啦~~有d唔知點形容~~~就係去相啦 hehe






甲蟲好可愛呀


朴有天都黎過依個位架~~~~


壁畫村真係有好多位可以影到好靚既相~~好開心呢


狗狗kisskiss呢~


兩條差唔多既樓梯~ 前者甩左色啦~
後者好靚呀 >_<



香港唔知遲d會唔會都有一條咁有特色既村呢?


粉紅色單車~~ 粉紅色水管


哈哈 似唔似坐左o係度呢??


依張鼓起勇氣post出黎~~

依度令我想起釜山既一個景點~
又係有好多彩色屋~好靚架


行到依度 個壁畫村差唔多行完啦~


ddong ddong ...


之後就離開惠化並前往新村午膳/前往梨花女子大學及延世大學參觀/在梨大附近購物
於惠化站(420)乘四號線(往鳥耳島方向)
於東大門歷史文化公園站(422)轉乘二號線到達新村站(240) Sinchon

Ÿ   一號出口
直行經過現代百貨(Hyundai Department Store)的第一個巷子(KFC右轉)再前行100米來到U-Plex前的小公園就係啦

我地去春川家炒辣雞춘천집닭갈비用膳呢~~
前菜已經好好味~~最鍾意食最前面既通心粉



好吸引 好似好辣咁呀~~


係咪流哂口水呢??


點知原來一d都唔辣既~~唔知係咪知我地係遊客怕我地唔食得辣呢?
比想像中冇咁好食~~但都可以一試無妨



食飽飽就係梨大果邊行下等韓國朋友放工~~
行行下發現左白色Kitty Cafe呢~~Plan左聽日去弘大果間
冇諗過可以見到埋依間呢~~好驚喜呀


白色都好靚呀 白色小木屋 hehe



o係依條街頭既小店中~~買左勁多對襪仔 買到痴左線XDD
回頭一望~~見到個天好靚呀~~~ No effect架!!!!


梨大高爭鞋地標


原本plan左食八色肉~但今日好攰好累
求其搵左d野食 遲d先再食八色肉~~


因為我太挑食啦~所以其實我都唔係好岩食XDD
但其實都好好味~~


但依個就麻麻啦~~個汁係泡菜味~好古怪~~
鍾意食泡菜既朋友仔都覺得奇怪
唔食泡菜既我更加覺得奇怪


紫菜包飯好好味


依個圓碌碌飯團好好味架
入面係吞拿魚


返酒店既時候~又再見到2AM啦~~好開心


返酒店附近既面包店買芝士蛋糕做宵夜~
去旅行食宵夜先係王道呢XDD


Day2既收獲~~已經買到癲左啦XDD
後面o個兩個袋都超鍾意~~~10000W (HK$70)渣~~~

原來我買左16對襪咁小渣~~
最近我朋友仔去左~~買左成30幾對襪呢~~~
好想去韓國再買襪仔~~

10 則留言:

  1. 高爭鞋地標..我都去合照左一張,係人都知我係觀光客XDXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈~~我都有影到~~但影得唔係太好XDD
      等睇妳遊記too~~~ <3

      刪除
  2. 咁快開學既??????
    不過你去哥度d壁畫又真係幾靚~~令人忍唔住影相~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~~我間學校既Sem Break好短~~
      但係好快放新年假^^
      真係好靚架baby>3<

      刪除
    2. 唔知你地放新年假放幾耐~~

      刪除
    3. 加埋d Dayoff放到10號呢~

      刪除
  3. 個天真係好靚呀))))))
    我一路睇一路流口水.....黠算??
    韓國我都好鐘意))))))))

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得個天既色好浪漫呀~~~
      快D plan下幾時去啦 ^^
      我都想快d再去呀~~~

      刪除