2013年9月10日 星期二

♥ 2013 韓 .首爾瘋狂之旅 . 序 ♥


仲未好熟習新Blog, 仲研究緊點將舊Blog Trans過黎依度 ...
唯有寫下新Blog啦 ... (泰國trip要將舊blog搬左過黎先繼續寫)
九月的第一個星期我同同學仔去左pre-grad trip
(因其中一名同學說畢業後可能沒時間一起去旅行, 所以將畢業旅行提前)
目的地係女孩子都好愛既韓國
同之前泰國Trip既模式一樣 我會先出一篇序簡介一下我地七日六夜既行程先
之後就會Day by Day咁介紹

行程係同同學仔一齊編排
而後期準備功夫就係我自己準備既 為左個trip萬無一失
今次我準備左成31頁的天書呢 XDDD
有左天書之後 咩旅遊書都真係唔洗再用~~
雖然今次有d地方去唔到 有d野食食唔到
但唔緊要 因為我已經想2014年12月再去多次韓國~~~ :)
哈哈哈 只可以話旅行會上癮架 XDD

Day 1

凌晨機 -> 酒店 -> 鷺梁津水產市場 -> 明洞血併 -> 酒店 -> 晚餐 -> 酒店


Day 2

酒店 -> 早餐 -> 惠化: 梨花壁畫村 -> 午餐: 春川炒辣雞 -> 梨大血併 -> 晚餐 -> 酒店


Day 3

酒店 -> 早餐 -> Tricky Eye Museum -> Hello Kitty Cafe -> 弘大閒逛 ->  晚餐: 八色五花肉 -> 酒店


Day 4

酒店 -> 早餐 -> 景福宮 -> 午餐: 土俗村人參雞 -> 狎鷗亭 -> 高速巴士客運站地下街 -> 晚餐: 新堂洞辣炒年糕 -> 到e-mart買零食手信 -> 酒店


Day 5

酒店 -> 早餐 -> 明洞閒逛 -> 首爾塔 & Teddy Bear Museum -> 晚餐: 姜虎東烤肉 -> 酒店


Day 6

酒店 -> 早午餐: 安國年糕窩 -> 北村八景 -> 南大門市場 -> 梨花女子大學 -> 酒店 -> 晚餐 -> 酒店


Day 7

酒店 -> 早餐 -> 明洞韓國觀光社 -> 南大門市場 -> 酒店 -> 機場 -> 香港


七日旅程大概就係咁 XDDD
不過都會o係完成泰國trip之後先會開始打架 XDDD
希望快d搞掂哂個blog啦 /_\

6 則留言:

  1. 好開心呀~~~開始有得睇韓國~~
    不過都係要等泰國之後...好心急呀~~~~

    回覆刪除
  2. 哈哈哈~~~ 我唔想搬BLOG呀~~~
    好想放棄之前既BLOG呀~~~ 好陰公 XDDD

    回覆刪除
  3. 韓國韓國~ 我好掛住韓國呀~~~~

    回覆刪除
  4. 我plan緊去韓國,你呢次去住邊到...買套票嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢次住既地方比較遠呀, 因為我今次住既係家庭房
      唔係好多間有家庭房~~~所以位置偏遠XDDD
      我係機票酒店分開訂的 酒店是agoda訂 機票也是網上訂的
      小兜幾時去XDDD?

      刪除