2013年11月26日 星期二

♥ 2013 韓 .首爾瘋狂之旅 . Day 1 (下) ♥

又襯返學前既時間快快手寫文先 ^-^
星期六日上班時發生了很多不如意的事
幸好身邊有很多人支持我 所以很快就沒事了 
忙到要死的日子我還要追劇 追劇令到我做報告的時間小了
因為時間小了竟然令我加快了做報告的時間 hahaha
接下來還有很多份assignment ... 原本很想enjoy final year
但我發現我enjoy唔到呢 XDDD

♥ 2013 韓 .首爾瘋狂之旅 . Day 1 (下) ♥
2013.9.1 - 2013.9.7
凌晨機 -> 酒店 -> 鷺梁津水產市場 -> 明洞血併 -> 酒店 -> 晚餐 -> 酒店

離開左鷺梁津水產市場之後
我地就去左明洞血併了





在地鐵站見到V喜歡的秀智


血併前先去大使館兌錢先
「由明洞五號出口直行見到ISAAC就轉右入去繼續直行
右手邊會有間韓國漢城華僑小學
再直行多一陣就會見到間店架啦」

第一日兌得最好 HK1:140W 之後都冇咁好嚕 T_T


就係依間韓國漢城華僑小學
點解可以咁靚既~~
其實可能係有間電單車o係圖 令到構圖好靚呢^-^


個個都有錢之後就可以去血併啦
一路行明洞街頭一路見到我好熟識既韓星
不斷影低 唔知有冇你地鍾意既韓星呢?

同行朋友既至愛Yoona (Innisfree代言)


好搞鬼既PSY大叔


跑男前主持人花美男宋鐘基


天氣好好心情好好
拍照讓我留下美好的回憶

好大個Krystal呢 ~ 好大個寶娜呢XDD 
我最近追既劇都有佢飾演呢
現實帶點cool的她 在繼承者們的出演很可愛呢 


o係SPAO有小小收獲
買左兩件淨色tee 質地好好 
因為特價所以好似HK$30-40一件
質地好仲要平過uniqlo 好後悔唔買多兩件

店入面都有好多韓星呢
中國藉韓星victoria 
心中既感覺victoria已經好似韓國人一樣 XDD


最近多左留意G-Dragon (the SAEM代言)


佢真係好紅好勁 難怪會o係MAMA拎左四個獎咁多呢 !!!


徐賢 (THE FACESHOP代言)
但好似已經轉左做秀智做代言


這是同行韓國朋友的「老公」金秀賢 XDDD


四次元金賢重 (THE FACESHOP代言)


GD無處不在 好正呀咁大個GD !!
返到黎香港睇完佢上次上o個集Running Man
就好後悔冇同GD既海報宣傳品合照XDDD


必去文具精品店ARTBOX
類似香港的Log-on 去左兩間唔同既分店都有收獲


都係必去的飾物店^-^
耳環好多都係1000W 仲要質素唔錯的
以前托過朋友幫我買 終於可以親身選購啦Yeah


Yoona Again
o係innisfree同朋友夾左每人30塊面膜 但間間分店做既優惠都唔同架
所以可以睇下你想買既野o係邊間分店會平d
我地都分開左o係兩間唔同既innisfree買唔同既野 XDD

另外有d指定既店可以用coupon 可以慳返好多
但有時用coupon就會小d sample~


好想食但最後冇食到 XDD


買完一輪之後就去coffee shop坐下啦


叫左小小野食 仍然對依舊野好新奇XDD


叫左3樣野 5個人一齊食
好好食既吐司 我地發現好多coffee shop都有依樣野食架呢
好好味 ^-^ 成個trip我地好似食左成3次 hahaha


時間差唔多就返一返酒店放低野同埋抖一抖
畢竟搭完凌晨機再血併真係攰到一個極點


離開明洞返酒店啦


我地訂左一間四人房 五個人入住
每日都拍埋三張床一齊訓XDD
雖然房間唔算太大 但可以一齊住一齊玩都幾開心架 ^-^
唯一係太遠 下次會住第二間XDD


Toilet都係好細間 但夠用啦
但要自備沖洗用品 酒店不會提供


同埋一個開放式廚房 有個細雪櫃


返到黎執一執戰利品
第一日已經咁瘋狂啦
其中有一d係託韓國朋友o係大減價時幫我地買定先
慳返好多呢 XDD


抖左一抖就去酒店附近既餐廳食晚餐
去左間韓國地道餐廳 
個湯清清地好好飲 飲左好多 ^-^


o係韓國食牛其實好貴架 所以我地點左兩樣野再點左白飯
首先係黎韓國一定要食既生牛肉 依間既生牛肉有三種口味
但我接受唔到食生牛肉 所以我冇試到 XDD 
我連三文魚都要過左好耐先敢試 但依家對三文魚接近迷戀狀態XDD

同行朋友話好好味 食入口唔覺得係生
返到黎香港我地去左某間韓國餐廳再食生牛肉都食唔返韓國既味道


唔食生牛肉 我就食燉牛肉啦 XDD
好好味呀 好鍾意佢個汁 XDD 撈埋D飯食簡直一流


依餐食左71000W 姐係等於HK507~~~每人$100
o係韓國食牛真係好貴呢XDDD 但生牛肉值得一試 (好冇說服力因為我冇試hahahaha)


食飽飽就返酒店休息啦 繼續迎接美好既旅程 !! 嘿嘿

13 則留言:

  1. 我今次想去南怡島,上網見過d相後,不能自拔中XDXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 去啦去啦 ! 我下次去都會去下d近郊地方 ^-^

      刪除
  2. dull dull ...南怡島真係好鬼正架!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好後悔冇去 hahaha

      刪除
    2. 我今次有去到,哈哈
      真係好正,等我分享,嘻~~

      刪除
  3. 你買哥隻bb cream我都有用緊呀~~~幾好用~~~~
    第一日都唔算買得太多野~~~~~唔知第二日會唔會多d呢~~~
    點解一定要去哥間大使館換錢既??平d架??

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都冇咩點用支bb cream~~~~
      之後o個幾日攰到都冇影低呢~~~~
      因為o個間個rate最好 XDDD

      刪除
    2. 幾好用喎試下啦~又唔怕太厚~易推開~
      唔係下話~~~~咁咪無得睇~~傻baby~~~
      華...咁出面咪換13x....好低喎咁...我對上兩年去換仲係147的..

      刪除
    3. 我有朋友最近去已經跌到136啦 !
      有影低小小既但冇以往既戰利品大合照 ^-^

      刪除
  4. 好想再去韓國呀~~~~
    你好衰呀~引人ge~~~~lol

    回覆刪除
  5. 買左咁多野既..黎緊我去韓國的話一定要再黎睇你個BLOG JA

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得我仲未買夠添呀~~~~
      多謝支持 ^-^

      刪除