2014年1月16日 星期四

♥ 2013 韓 .首爾瘋狂之旅 . Day 2 (上) ♥

好開心呢 又可以同大家繼續分享我既遊記啦 ~~ Hahaha
原來已經過左四個月...
依家先打緊第二日 我諗依排要密密打
希望新年可以完左個遊記佢XDD

♥ 2013 韓 .首爾瘋狂之旅 . Day 2 (上) ♥

2013.9.1 - 2013.9.7
酒店 -> 早餐 -> 惠化: 梨花壁畫村 -> 午餐: 春川炒辣雞 -> 梨大血併 -> 晚餐 -> 酒店

我地今日主要係去梨花壁畫村呢~~
梨花壁畫村之前 就o係酒店附近既一間coffee shop食個早餐先
韓國朋友仔推介依間野比我地架



依間分店既環境好唔錯呢~
原本想食完野黎依個corner度影下相~
點知食食下有其他食客呢~所以影唔到


一人叫一杯野飲 再叫左兩個多士share食 ^-^
依杯係我架~ 我叫左凍朱古力飲~
去旅行既時候~ 明明好普通既一杯朱古力~ 都會變得好美好~


同行朋友仔叫左熱朱古力


叫左兩個唔同口味既多士share
依個係同沉日食o個個一樣口味~ 都好好食呀 !!


而另一個就比較特別~ 不過我唔記得左係咩口味 T_T
我發覺我唔係寫遊記既材料XDD 咩野都唔記得呢~


我地揀既位 影相都幾唔錯 ^-^
A nice breakfast ~


Total食左20100W (HK 143)


之後某一日都有黎返依度食早餐 買野飲
下次去韓國 我諗我都會再去依間coffee shop呢 :)


食完甜食~有小小想食下咸野~
依間小店係o係coffee shop格離架渣~
依間串燒真係超級好味!!!!!!!!!! 我真係好掛住o個種味道~

串燒燒好後~會加上唔同既醬料~
就係前面o個四盤~ 有辣同唔辣~ 仲有一隻係bbq味~
bbq味都有小小辣 好惹味架~ 我至愛就係bbq味 ^-^

另外最左手邊有一支野~~大家見唔見到呢?
o個支野係芝士黎架~~~~ 醬料加芝士真係好好味架
可惜我原來冇單獨影到佢 !!


真係食飽飽之後 就去梨花壁畫村啦
於回基站(K118)乘一號線(往仁川方向)於東大門站(128)轉乘四號線(往堂嶺方向)到達惠化站(420)
o係地鐵站見到我心愛既2AM呢 ^-^ 心情大好


車程大約20分鐘左右

二號出口沿馬羅尼矣公園旁的小路前行
到了盡頭是個十字路口
見到警察局繼續上行會開始見到壁畫
面向駱山公園入口的右方便是路上藝術館
 」

好鍾意右手邊d樹~四四方方咁~好得意


行緊去壁畫村已經覺得周圍既景色好靚~~


依間餐廳外型好靚呢~~好鍾意 ^-^

依隻貓仔好熟口熟面~


開始有壁畫啦~~~ 見到咁色彩繽紛既牆已經好開心呢^-^


因為有太多相啦~所以下回先繼續分享 :) 期待一下吧

8 則留言:

  1. yeah~~我終於等到遊記喇~辛苦你了~~~~
    其實我去完番黎都會有好多野唔記得架~~~所以食過d咩我會用相機影低名同價錢~~~如果唔係我應該係一個價錢都唔記得的~~~~~~waakakakaka~~~我記性太差~~

    回覆刪除
    回覆
    1. Hehe~~ 好抵鍚的忠粉baby ^3^
      我下次一定要咁做~~明明去完泰國提自己下一次旅行要影低哂~~~haha
      應該冇人會記得哂既 hahaha

      刪除
    2. 哈哈~~~下次諗住去邊呀~

      刪除
    3. 想去新加坡~~想去多次韓國/泰國~~
      不過依家泰國好混亂T_T

      刪除
  2. 一直都未去過韓國,成日諗住去日本,原來而家韓國野都好靚,希望有機會去下呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 韓國真係去唔厭架~~好正呀~~
      可能我本身好鍾意韓國kpop啦 :)

      刪除
  3. 間間咖啡館都好正~~
    我都好想去呀....嗚嗚

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~~仲有好多間特色coffee shop
      但今次唔夠時間去呀><

      刪除